Project

Speed Games Poland – współpraca z Driftingowymi Mistrzostwami Polski

Klient
Speed Games Poland – projekt Jakuba Przygońskiego, promujący sporty motorowe.
Wyzwanie
Tworzenie angażujących treści na Instagram i TikTok, wsparcie współpracy z influencerami oraz organizacja działań promocyjnych w ramach Driftingowych Mistrzostw Polski.
Nasze działania
Przez cały sezon Driftingowych Mistrzostw Polski stworzyliśmy i opublikowaliśmy kilkadziesiąt materiałów wideo na profil Speed Games Poland na Instagramie i TikToku, które przyciągnęły uwagę fanów sportów motorowych.Wspieraliśmy dobór influencerów będących zawodnikami mistrzostw oraz koordynowaliśmy ich zaangażowanie w projekt – od pierwszego treningu po rundę finałową.Zorganizowaliśmy konkurs z Jakubem Przygońskim, w którym dwie osoby mogły wygrać udział w zawodach jako zawodnicy, co wywołało ogromne zainteresowanie i zaangażowanie społeczności.
Efekty
Nasze działania przyczyniły się do znaczącego wzrostu zaangażowania na profilach Speed Games Poland w mediach społecznościowych. Publikowane treści wideo osiągały wysokie wyniki wyświetleń, a współpraca z influencerami zwiększyła widoczność i zainteresowanie mistrzostwami. Konkurs z Jakubem Przygońskim stał się hitem wśród fanów, dodatkowo wzmacniając rozpoznawalność projektu.
Related

Similar Projects

Social Media
, Content
Wróżby Online PL - Transformacja digitalowa i ekspansja
Podcast
, Management
Jabłko Adama – Nowy wymiar podcastu Mai Frykowskiej
PR
, Event
KOSD GROUP – Wizerunek firmy bliskiej społeczności i otwartej na świat
Social Media
, Content
Przystań w Przystani – Budowanie klimatu i rozpoznawalności